Customer Service
Contact form
Mail mij:
infogolfimprove@gmail.com
Bel mij:
+31 6 166 89 336
Veel gestelde vragen
FAQs
Verzending
Bij Golfimprove verzenden wij je bestelling binnen 1-2 werkdagen via DHL. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail, zodat je altijd op de hoogte bent van de status. Mocht het onverhoopt niet mogelijk zijn om je pakket binnen 2 werkdagen te verzenden, dan nemen wij contact met je op om dit te bespreken. Heb je geen bevestiging ontvangen of heb je andere vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!
Retourneren
Retourneren is zeker mogelijk! Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van het product voor eigen rekening zijn. Neem contact met ons op voor verdere instructies.
Bestelling volgen
Bij de verzendbevestiging ontvangt u altijd een DHL-trackingnummer, waarmee u eenvoudig uw bestelling kunt volgen. Lukt dit niet of heeft u de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan klaar om u te helpen!
Beschadigd product
Als je product beschadigd aankomt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag met een oplossing, zodat je tevreden bent met je aankoop.
Verzending naar andere landen
We verzenden ook naar andere landen! Neem zo snel mogelijk contact met ons op voor specifieke verzendinformatie en kosten. We helpen je graag verder met je internationale bestelling.